Wednesday, May 1, 2013

50 tahun

Menurut kata seorang sahabat lama, mencapai usia 50 tahun merupakan satu keistimewaan, di zaman ini.   Saya sendiri kurang pasti, apa sebenarnya yang sahabat saya itu maksudkan.  Adakah kerana sekarang ramai rakyat Malaysia yang 'pergi' sebelum mencapai usia emas itu?

Walau apapun, 29hb April 2013 telah datang dan pergi.  Syukur kepada Allah SWT kerana dgn izinNya, saya masih sehat walafiat dalam mencecah usia 50 tahun.  Saya ingatkan kepada diri sendiri agar jangan lalai dan leka lagi dengan kehidupan dunia sebaliknya tambahkan lagi amal ibadat sebagai bekalan bila dipanggil nanti.

Doa dan harapan kawan-kawan amat saya hargai dan doa saya agar Allah SWT menjemput saya sebagai tetamuNya ke Tanah Suci Mekah Al-Mukarramah dan Madinah Al-Munawwarah, insha Allah.

No comments: